Presentatiepagina van bed en breakfast PuurVerblijf in Zwartsluis

PuurVerblijf is weg van de drukte, dicht bij jezelf en midden in een groene omgeving.

Het 2- persoons gastenverblijf is gelijkvloers en beschikt over een woonkamer, badkamer, slaapkamer en compacte keukenvoorziening.

Je verblijf is vrijstaand met eigen ingang, veel privacy en de natuurbeleving begint al op het terras met eigen tuin

Het is gelegen in een rustige woonwijk in het mooie waterdorp Zwartsluis, op loopafstand van het centrum.

Zwartsluis heeft gezellige terrassen en ligt tussen de natuur van het Nationaal Park Weerribben-Wieden en het natuurgebied de Olde Maten.

Er is verse biologische thee aanwezig en koffievoorziening.

De fietsen kunnen in de fietsenstalling in de besloten tuin, waarvan het toegangshek kan worden afgesloten. 

Koelkastontbijt is mogelijk: bij aankomst in de B&B is de koelkast dan gevuld met ontbijt.

Ontdek prachtige fiets- en wandelroutes en nog veel meer. Of je nu wilt ontsnappen aan de drukte of de natuur wilt ontdekken, bij ons ben je van harte welkom!

Reactie uit het gastenboek; 18 juni '26

18 juni '26


Beste Lammie en Peter,
We waren maar kort in PuurVerblijf – fietsend op doortocht (huiswaarts).
Maar het is een daalders plekkie!
Comfortabel, stijlvol én een uitstekend ontbijt.
Dank jullie wel en wie weet tot ziens.
Goed goan,

Mail reactie gasten bij aankomst; 17 juni '26

Hallo Lammie en Peter,

We zijn gearriveerd hoor. Fijne plek, aan alles is gedacht. Dat is prettig “thuiskomen".

Reactie gasten; Jan en Wilma , pinksterweekend '26

Pinksteren '26

De proefslapers uit Denemarken hebben genoten van de rust, het gezellige huisje en het heerlijke bed.
Alles is super geregeld en makkelijk gemaakt. De omgeving is mooi, voor ons zeer bekend, en alles is makkelijk bereikbaar en gezellig. 
Peter en Lammie zijn attente en lieve "gastheren" en ze hebben veel gezelligheid in PuurVerblijf gestopt, wat je meteen merkt als je het gietijzeren hekt opent.
Tak, zeggen de Denen
Tusind tak, zeggen wij.

Jan Jacobsenb & Wilma Zandbergen

whatsapp reactie gasten; 5 en 6 juni '26

Na de eerste nacht: 
Wir haben sehr gut geschlafe, uns gefällt es super hier.

Bij vertrek:
Wir reisen jetz ab, leider. War sehr schön

 

Reactie gasten; Johan en Marijke, 9 mei '26

 

Lieve pap en mam.

Wij kregen de eer om te mogen proefslapen in jullie B&B.

Maandenlang zijn jullie druk geweest en hebben jullie veel liefde en tijd gestoken in jullie B&B. Elke stap hebben wij met jullie meegeleefd!

9 mei was het dan eindelijk de dag dat jullie droom werkelijkheid werd: de B&B is geopend!

Bij binnenkomst stond er een heerlijke fles rode wijn voor ons klaar. Ook was de koelkast gevuld met allerlei lekkernijen voor het ontbijt. Dit voelde voor ons als een warm welkom.

De woonkamer is mooi ingericht; het voelt er huiselijk en warm aan.

Jullie hebben werkelijk overal aan gedacht om het verblijf comfortabel te maken. Er staan potjes met allerlei soorten thee. Er is koffie, koffiemelk en suiker aanwezig. Ook zijn er meer dan voldoende glazen, borden en servies. Er zijn genoeg handdoeken en de douche is aangenaam!

Wij hadden het geluk dat het deze dag heerlijk weer was. Daarom besloten we eerst een stuk te wandelen en vervolgens een terrasje te pakken in het centrum van Zwartsluis.

De omgeving waar de B&B staat is prachtig. Het is er rustig met het water om de hoek , waar je heerlijk langs kunt wandelen. Binnen 10 minuten loop je naar het gezellige centrum van Zwartsluis. Hier is altijd wat te beleven. De terrassen zijn gezellig en er hangt een heel relaxte sfeertje.

Bij terugkomst hebben we nog een poosje heerlijk buiten gezeten op het sfeervolle terras van de B&B.

Na een gezellig avondje in Zwartsluis en de B&B zijn we gaan slapen.

We hebben allebei heerlijk geslapen! Het matras is goed en de kussens zijn erg comfortabel.

De volgende ochtend heeft Johan het ontbijt klaargemaakt. De broodjes kun je zelf afbakken in een heel leuk klein vintage oventje. De eieren kun je koken in een eierkoker. Dit was tegelijk ook het enige minpuntje 😅: wij snapten er in eerste instanties helemaal niets van! Iets later kwamen we erachter dat de instructies van de eierkoker in het instructiemapje lagen.

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf en weten zeker dat jullie gasten dat ook zullen doen! Wij zijn trots op jullie!

Heel veel liefs Johan en Marijke

Reactie gasten; Calum en Ellen

We had a wonderful stay at Lammie and Peter’s Airbnb; it is beautifully designed and has such a relaxing feel to it. Everything was spotless, and the accommodation was well-stocked with great amenities, including a coffee machine, utensils, towels, and a TV with Netflix. There was also a lovely garden area to sit in and unwind. We thoroughly enjoyed cycling around the local area and visiting Giethoorn. I would highly recommend staying here — we had a fantastic time and our hosts were incredibly helpful.

Reviews van bed en breakfast PuurVerblijf in Zwartsluis