Lieve pap en mam.
Wij kregen de eer om te mogen proefslapen in jullie B&B.
Maandenlang zijn jullie druk geweest en hebben jullie veel liefde en tijd gestoken in jullie B&B. Elke stap hebben wij met jullie meegeleefd!
9 mei was het dan eindelijk de dag dat jullie droom werkelijkheid werd: de B&B is geopend!
Bij binnenkomst stond er een heerlijke fles rode wijn voor ons klaar. Ook was de koelkast gevuld met allerlei lekkernijen voor het ontbijt. Dit voelde voor ons als een warm welkom.
De woonkamer is mooi ingericht; het voelt er huiselijk en warm aan.
Jullie hebben werkelijk overal aan gedacht om het verblijf comfortabel te maken. Er staan potjes met allerlei soorten thee. Er is koffie, koffiemelk en suiker aanwezig. Ook zijn er meer dan voldoende glazen, borden en servies. Er zijn genoeg handdoeken en de douche is aangenaam!
Wij hadden het geluk dat het deze dag heerlijk weer was. Daarom besloten we eerst een stuk te wandelen en vervolgens een terrasje te pakken in het centrum van Zwartsluis.
De omgeving waar de B&B staat is prachtig. Het is er rustig met het water om de hoek , waar je heerlijk langs kunt wandelen. Binnen 10 minuten loop je naar het gezellige centrum van Zwartsluis. Hier is altijd wat te beleven. De terrassen zijn gezellig en er hangt een heel relaxte sfeertje.
Bij terugkomst hebben we nog een poosje heerlijk buiten gezeten op het sfeervolle terras van de B&B.
Na een gezellig avondje in Zwartsluis en de B&B zijn we gaan slapen.
We hebben allebei heerlijk geslapen! Het matras is goed en de kussens zijn erg comfortabel.
De volgende ochtend heeft Johan het ontbijt klaargemaakt. De broodjes kun je zelf afbakken in een heel leuk klein vintage oventje. De eieren kun je koken in een eierkoker. Dit was tegelijk ook het enige minpuntje 😅: wij snapten er in eerste instanties helemaal niets van! Iets later kwamen we erachter dat de instructies van de eierkoker in het instructiemapje lagen.
Wij hebben enorm genoten van ons verblijf en weten zeker dat jullie gasten dat ook zullen doen! Wij zijn trots op jullie!
Heel veel liefs Johan en Marijke